dimecres, 27 de febrer del 2008

Les coses comencen a rodar



Hui he començat a col·laborar -terme eufemístic per referir-se al treball no remunerat- a un despatx d’advocats. L’advocat titular no m’agrada gens: és prepotent, masclista, li agrada el futbol (volia que parlara amb ell de Rainieri!!), i ni tan sols és guapo.

Té incontinència verbal: xarra, xarra, xarra i no diu res. Tot són frases inconnexes i destrellatades. Vaja, he vist persones mudes que s’expressen amb major claredat que ell. Es refereix a la secretària del despatx, Mònica, com “la xiqueta”, i fins i tot ho fa en la seua presència.

Malgrat tot, i ja que estic borratxo d’energia positiva, espere aprendre molt i traure alguna cosa de profit.

*

D’altra banda, ahir vaig acompanyar el meu nóvio núm. 1 a adoptar una gosseta. És un cadellet de podenc increïble. El nóvio núm. 1 li ha posat de nom "Lladra", i això que l’animalet és excessivament tímid. Ha conegut ja la meua Maia i sembla que seran bones amigues.

El meu nóvio núm. 2 agonitza al llit: està malalt des de fa dies, i no sé per què, el trobe a faltar.

*

Febrer 2005

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails