dijous, 27 de març del 2008

Lesbianòfob

Anit vam anar una estona a la festa de l'Orgull que es feia al barri de Velluters, després al Nou Pernil Dolça saludar a Olga, a comprar-li cerveses del carrer a Isa (la punk amb la cara tatuada que es posa al carrer Cavallers, just enfront del teatre Talia) i, finalment, no sé com vaig acabar a Le Club.

La disco estava plena i un xic i jo vam entropessar i, sense voler, vaig empentar de retruc una tia que hi havia recolzada a la barra. La perra s'ho prengué malament i em va empentar amb violència. Em vaig girar i li vaig dir: Nena, per si no ho saps, estic a una puta zona de pas, així que t’assegure que no tinc ni ganes d’empentar-te ni tampoc de tocar-te.

La tia em va lladrar algun insult que no vaig entendre però vaig veure que estava amb la seua nóvia i li vaig dir: és que no podia fallar, lesbiana i amb mala hòstia.

Ella es quedà mirant-me i em va dir maricón.

Tot podria haver acabat en drama, però ens vam presentar i ens férem amiguets. .

Juny 2005

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails