dilluns, 14 d’abril del 2008

Sofà i núm. 2

La cadira Breuer que em vaig trobar fa anys al contenidor es va trencar l’altre dia mentre m'ho muntava amb V. Mentre decidisc què faig amb ella, he encarregat un sofà a l'Ikea per 219 eurets i només espere que em done el mateix resultat.

D'altra banda, este cap de setmana he conegut un xic meravellós de la Plana Baixa que fa el doctorat en Matemàtiques a Burjassot. El paio fa 1.85 metres d'alçada, és prim i fibrat, amb els cabells negres com el carbó i amb uns ulls tan verdosos que em feia no sé què mirar-los fixament.

Vam passejar per Ciutat Vella i per l’antiga Universitat. Té conversa, és intel·ligent i escolta el que dic. Per descomptat, ja l’he convidat a sopar a casa esta setmana i amb una mica de sort es convertirà en el Nóvio núm. 2.

Amb un sofà nou i amb un Nóvio núm. 2 la vida em somriu.

Setembre 2005

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails