dimarts, 8 d’abril del 2008

Vell amant


Tindre nóvio -encara que fa només 3 dies que el tinc- té moltes coses positives: hi ha algú que et diu com eres de guapo, que et convida a sopar, que et porta al cine... però sobretot, et garanteix sexe amb regularitat. El millor de tot, però, és que quan tens nóvio pots tindre amants.

Ahir, mentre passejava amb Maia, vaig rebre una telefonada de V, un antic nóvio, per saber si seria tan amable de convidar-lo a prendre una cervesa a casa. "Faltaria més, home" li vaig contestar, "però ha de ser ràpid, perquè hui sope a casa dels meus pares".

Vaig fer tard al sopar, clar. I vam fer-ho amb tanta intensitat que hui encara em fan mal les cames. I per si fóra poc em vaig carregar la cadira Wassily de Breuer que em vaig trobar fa anys al contenidor.

Setembre 2005

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails