dilluns, 19 de maig del 2008

Questió de roba



Ahir el cap del despatx em va dir que havíem de parlar de la meua indumentària de feina. Em va dir que ja era hora que deixés les converse a casa i que em posara unes "sabates com déu mana", perquè "els advocats hem de donar una imatge".

Jo em vaig limitar a dir "ok" i no vaig voler entrar al drap, perquè si ho hagués fet hui ja no tindria feina. Em vaig quedar amb ganes de dir que un bon advocat no es reconeix per portar una jaqueta horrorosa de Cortefiel (com les que ell porta), sinó per ser una persona competent, capaç de tindre un tracte normal amb el client, per no mentir i per ser honrat, però tot això m'ho vaig callar.

Un altre dels nous propòsits per al 2006 és canviar de feina.

Gener 2006

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails