dimarts, 20 de maig del 2008

L'Uruguai i l'Estatut


Ma mare m'ha regalat uns shençols verds. Anit els vaig estrenar amb un uruguasho increïblement dolç. Este clau és la meua reconciliació particular amb Hispanoamèrica després de l’espectacle amb l’indígena mexicà de Cap d’Any.

D’altra banda, el discurs del Tinent General Mena m'ha posat caxondo. Quan ha dit això de les obligacions de l’exèrcit en relació a garantir la unitat d’Espanya m’he posat erecte. Només d’imaginar-me els joves militars, musculats i amb el cap rapat, perseguint pels carrers del Gòtic els polítics catalans que volen aprovar l’Estatut... se’m fa la boca aigua.

Gener 2006

1 comentari:

Lucrècia de Borja ha dit...

A mi també em posen els militars... fílies que té una. A més es veu que tinc una mena d'imán estrany i tots venen a mi... jojojo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails