dijous, 20 de novembre del 2008

Cruising

Dissabte tornava de Làtex -borratxo perdut- i quan travessava el riu pel pont dels Serrans se'm va apropar un xic amb la seua mountain bike i el seu impermeable blau. Em va oferir sexe allí mateix:

- ¿Te apetece un poco de sexo? Nos metemos ahí debajo y ya está- em va dir molt educat i sense baixar de la bici.


Vaig estudiar l’oferiment del biciclista durant mig segon i vaig resoldre:


- Lo siento, pero he bebido tanto que estoy seguro de que no se me levantaría.


Però el xic va insistir:


- Podemos intentarlo, ¿no?


I em va tocar sentenciar:


- No, gracias. No me gusta hacer perder el tiempo.


Octubre 2006

1 comentari:

Comtessa d´Angeville ha dit...

Joder a mi no van oferint-me sexe aixina! Ay... Latex Latex... encara no he estat al "nou" però a l'altre uffff... es podia eixir d'allà sense anar borratxa-drogada perduda???

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails