dilluns, 10 de novembre del 2008

L'XYZ


L’únic dia que compre el diari en paper és el diumenge. Compre El País des de fa quasi deu anys. Tots els diumenges he estat fidel, però ahir vaig cometre una xicoteta infidelitat.


Mentre Cati em treia El País i em contava no sé què d’uns nous fascicles, vaig fer una ullada a la resta de diaris i l’ABC (ara rebatejat per la caverna com l’XYZ) em va deixar flipat. Titulars de la portada:

- “Los jóvenes del PP proponen una revolución ideológica desde el centro”

- Montserrat Nebrera, número dos del PP en les eleccions catalanes: “Investigar el 11-M no está entre los objetivos prioritarios”

- Un article d’anàlisi titulat: “Estrategias cruzadas en el PP”. Recomendadíssim.

- Entrevista a Joan Mesquida, director general de la Policia i de la Guàrdia Civil: “La conspiración de islamistas, etarras, policías y políticos para desbancar al Gobierno es delirante”.


L’XYZ continua sent un periòdic ranci, conservador i ple d’esqueles de morts però, a diferència d’El Mundo i la COPE, no manté les tesis conspiradores sobre l’11-M i aposta per un PP centrat, sense Zaplana i Acebes, i capaç de recuperar el rumb perdut ja fa massa mesos.


Ànim, doncs.


Setembre 2006

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails