dilluns, 24 de novembre del 2008

L'aniversari d'S. (I)

Dissabte em vaig plantar a l'àtic d'un ex per a celebrar els seus 30 anys. A les cases alienes sempre cal anar amb alguna cosa: jo portava una botella d'Absolut i un llibre de Sergi Pàmies.


La festa era a la terrassa. Carn torrada, ensalades i Enate per a beure. Dos grupets: els companys de feina d'S. d'una banda, i d'altra els seus amics del poble.


- S., bonico, sóc l'únic ex que has convidat? -vaig preguntar en veure el panorama.

- No, que va, Laura també fou nóvia meua quan teníem catorze anys.


Mátame camión.


Vaig optar per integrar-me al grup de la gent del poble fins que vaig veure com l'ex d'S. es dedicava a menjar cansalada (pura i dura) a mos redó i el greix li deixava les mans i la cara untoses. En eixe moment vaig entendre que calia encetar el vodka.


Després de mil copes i infinites cigarretes, quan ja em trobava prou marejat, vam decidir anar al centre i fer ruta d’ambient: a l'ADN i després al Deseo54.


No. Ene O. Ja en tinc prou.


- S., jo passe. Me'n vaig a casa.

- Però tio, si encara són les 4!

- Ja, carinyo, però porte tres dies eixint, anit em vaig deixar el fetge a la barra de Mogambo i només de pensar en Deseo54 m'entren ganes de morir.

- I no et quedes a dormir?.

- No, honey, busca't alguna marieta a Deseo, que n'està ple.

Octubre 2006




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails