divendres, 6 de novembre del 2009

Aniversari genètic




Esta setmana Matt i jo hem celebrat el nostre primer mes junts.

En trenta dies Matt no sembla el mateix: ha deixat enrere el caràcter trist i poregós i ara ja té ganes de jugar a tothora i, sobretot, ha guanyat pes. Molt de pes: ha passat dels 17 quilos que pesava fa un mes als gairebé 25.

Està fet un senyor.

L’altre dia, mentre passejàvem se’ns apropà un vell i m’amollà:

- Hombre, un gargo. En mi pueblo hay muchos. ¿No lo llevas a cazar conejos?

- No, senyor, no sóc caçador -vaig dir quan en realitat el que volia dir és que per a mi la caçera comença i acaba a la secció de carnisseria del supermercat.

- Pues muy mal, -em renegà- porque estos perros lo llevan en la sangre...

- No sé jo...

- Que sí, hombre, ¡en la sangre! -repetí i afegí per aclarir el concepte: Eso que ahora llaman los genes.

2008


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails