dimarts, 24 de novembre del 2009

Resum de campanya

Esta campanya electoral ha estat la primera en molt de temps que he volgut passar a casa, entre debats cara a cara, enquestes, entrevistes als candidats al Congrés i els articles de Soledad Gallego a El País.

En realitat, que he passat la campanya a casa és només un dir, ja que he assistit a més actes polítics (i de més partits polítics) que mai.

Ahir, per exemple, després de dinar amb un amic i de prendre una cervesa amb dos
ecs!companys de partit, em vaig deixar caure a una conferència que oferia un ecs!conseller i actual (i futur) diputat. Només per tafanejar.

I esta nit estic convidat al sopar d'un altre partit, molt més proper, amb motiu del tancament de campanya.

Entre la cervesa i el diputat d'ahir, però, vaig rebre la telefonada d'un dels responsables del que potser siga el meu futur partit per dir-me que li havien parlat de mi i que esperava comptar amb la meua persona per a la futura organització comarcal.
Però mentre això arriba...
yo me dejo querer.

No volia fer públic el meu vot de diumenge, però com sé que molts de vosaltres esteu perduts i que qui escriu és un referent en les vostres vides ho diré: votaré per la coalició Bloc-Iniciativa-Verds, encapçalada per Isaura Navarro.

I vosaltres haurieu de fer el mateix.

2008

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails