dilluns, 2 de novembre del 2009

La roba substitueix el sexe

Esta setmana he portat un ritme de feina frenètic. No només he perdut el compte de les demandes i dels escrits que he presentat estos cinc dies, sinó que he hagut d’estudiar dos nous casos molt interessants.

El primer és sobre una estafa realitzada a través d’Internet, amb connexions a Màlaga i a Barcelona, que m’ha obligat a parlar tres dies seguits amb Piqueras, un agent del Grup Especial de Delictes Tecnològics de la Policia Nacional que em posa burro només d’escoltar-lo per telèfon.

L’altre es tracta també d’una estafa, però relacionada amb uns apartaments que s’oferien en lloguer per torns (allò que abans era la multipropietat) i que té tota la pinta de tractar-se d’un sistema de venda piramidal.

Total, que fart de tanta feina, ahir i després de dinar, em vaig escapar de compres i em vaig gastar mig sou (i no, no és una forma de parlar) en roba. A destacar: un pantaló gris d’espigueta i un altre príncep de Gal·les, una jaqueta moderna i molona per a la primavera, una camisa amb un estampat de puntets i una gabardina tan british i tan fabulosa que quan me la vaig provar vaig tindre una erecció.

I és que no tindré ni nóvios, ni marits, ni amants, però almenys passejaré per la Ciutat de la Injustícia ben templat.

2008

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails