dilluns, 6 de juliol del 2009

La setmana

La setmana ha sigut de conya. El meu compromís polític, social i etílic m’obliga a fer acte de presència a determinats actes inefables, ara que el meu poble està en festes, i simular interés per coses que no m’importen una puta merda.

Així, si dimarts em tocava sopar amb els membres d’una filà de moros i cristians, dimecres vaig portar l’argentí a un concert de bandes de música i ahir dijous estava convidat al lliurament d’uns premis literaris i al preceptiu còctel, que s’allargà fins passades les 3 del matí (motiu pel qual hui he fet tardíssim a la feina, òbviament).

Per a esta nit m’espera un altre sopar, demà l’Entrada de Moros i Cristians i diumenge el concurs de paelles. La setmana que ve serà un sopar popular i un dinar ple de iaios que ja faran prou si aconsegueixen contenir els esfínters fins les postres.

A més de tot això se suposa que he de traure temps per assistir dissabte a la inauguració del pis d’una amiga i també m’agradaria, si és possible, passar unes quantes hores entre els llençols. Follant, clar.


2007

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails