divendres, 3 de juliol del 2009

Moments del cap de setmana

Divendres matí

Durant la roda de reconeixement que tenia de matí, l’únic dels testimonis que va reconéixer el meu client com el responsable d’un homicidi en grau de temptativa i de tres robatoris ho feu amb les paraules següents:

- Es el número uno, el de la camiseta roja.

- ¿Está seguro? -preguntà la jutgessa.

- Sí, señora, pero no llevaba ese pendiente en la oreja. Llevaba otro, no sé, tipo Beckham.

Jo vaig provar a amagar el somriure, fins que la Secretària del jutjat, que redactava l’acta, preguntà:

- ¿Beckham lleva una hache intercalada en algún sitio, verdad?


Dissabte matí

Divendres nit vaig tindre argentí per a sopar. I es va quedar a dormir, clar. Dissabte de matí, després de desdejunar café, suc i torrades, i de practicar sexe oral a la cuina, em va amollar ¿Dónde te apetece ir de viaje?

I encara no sé com vam comprar els bitllets per passar el primer cap de setmana de novembre a Porto (Portugal).

- Si cada vegada que follem acabem fent un viatge, haurem de deixar de follar.

- Ni lo sueñes.

- Vale

Dissabte nit

Estava convidat a una boda horrorosa, on el mal gust i la falta de trellat eren la tònica dominant, però el moment més destrellatat arribà amb el primer postre, que segons la carta del menú, portava per nom el grandiloqüent Bolso Pasarela Rex.

I era justament això: un bolso de còctel de xocolate, que imitava l’estampat de Louis Vuitton.

- ¡Qué idea tan original: un bolso de chocolate! -exclamà quasiorgàsmica una hortera de la taula.

- Sí, xixi: un bolso de xocolate. No sé si menjar-me’l o penjar-me’l al muscle.

- Ai, qué loco.

D’allí, i sense haver tocat el Bolso Pasarela Rex, vaig marxar a València a reprendre una rutina escisadora: plaça Sant Bult, carrer Impertinències i Bounty, amb tot el que això suposa.

Diumenge vesprada

Vaig passar la vesprada al sofà, amb Media noche en el jardín del bien y del mal al devedé i un argentí enjogassat i deficiós al costat, que no podia estar-se quiet.

- Entonces, ¿tu fin de semana cómo ha estado?

- Um... diría que completito. Muy completito.


2007

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails