divendres, 10 de juliol del 2009

Nit de tardor


Vaig passar la nit de divendres a casa, amb l’argentí i una botella de vi. De matí havia cobrat els honoraris que tenia pendents d’un divorci i tenia ganes de celebrar-ho: entre copes d’un gran reserva i entre els llençols amb un argentí.

Dissabte, però, la cosa fou molt més prosaica: vaig assistir a un minifestival de música que tenia lloc als afores de València, organitzat per uns amics, i només puc dir que el millor de visitar l’extraradi és comprovar com amb dotze euros encara és possible pagar dues copes i una cervesa.

Per això, i perquè a la Bounty no pague les copes, vam escapar al centre. A la barra vaig tindre la mala sort de topetar-me amb un paio amb el qual havia fotut un clau no recorde quan. De fet, per no recordar, no recordava ni el seu puto nom.

- Hola Martí. ¿Te acuerdas de mí?

Em vaig quedar callat més segons dels recomanables per a estes situacions i, finalment, vaig amollar just en el moment en el qual l’argentí es posava al meu costat.

- Claaaro... hemos follado, ¿verdad?


2007

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails