dimarts, 9 de juny del 2009

Mika



Comprometre’s amb algú pot ser molt arriscat. Sovint dipositem la confiança en persones a les quals creus conéixer de veritat. I te la juguen.

Tots hem estat traïts en alguna ocasió, tots hem provat el sabor de la decepció, tots ens hem sentit enfonsats després de veure com aquells a qui estimàvem ens deixaven tirats.

Ahir em va passar a mi. De nou. Eixia de la Filmoteca, després de gaudir durant dos hores d’un film de Fellini, quan, de camí a casa vaig rebre un sms.

Em vaig quedar quiet, paralitzat. No donava crèdit.

A casa vaig voler comprovar que el que havia llegit a la pantalla del mòbil amb lletres picselades era de veritat.

I sí que ho era: Mika cancel·lava els seues concerts del Summercase.


Juliol 2007

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails