dimarts, 22 d’abril del 2008

Enfit

 
Després de passar 18 hores amb Nóvio núm. 2 i d'haver practicat sexe tres vegades puc dir, amb tota seguretat, que n'estic ben fart. He dormit poc i malament, m'ha trencat un got i s’ha acabat el paquet de cacau amb mel que tenia en la nevera. 

L’avantatge de tindre dos nóvios és que quan et canses d’un, sempre pots cridar l’altre. El problema de tindre dos nóvios és que pots cansar-te de tots dos fàcilment.

Dimecres, però, marxe a Itàlia. Tinc moltes ganes de desaparéixer. Deixaré enrere la feina, els nóvios i tota la resta. M’esperen cinc dies a Nàpols, Pompeia i, amb una miqueta de sort, una escapada a Sicília.

Octubre 2005

2 comentaris:

Crepúsculo ha dit...

No te escribo en valencià porque no sé. Espero que no te importe demasiado.

Te leo todos los días desde hace 3. Un amigo me pasó el link de tu blog. Me engancha tu historia,
y no sé tu manera de narrar las cosas.

Pásalo bien en Italia, lejos del número 1 y el número 2.

Un abrazo

Busca qui t'ha pegat ha dit...

Hola crepúsculo.

En primer lloc, dir-te que pots escriure com vulgues, que això no et preocupe.

En segon lloc, he de fer-te un aclariment (te'l faig ací perquè no puc entrar al teu blog): les històries que estic actualitzant a este blog són de l'any 2005 i no de l'actualitat.

T'explique: jo tenia un fotolog i els administradors me'l van tancar perquè pensaren que el contingut era inapropiat. Allá ellos.

Davant eixa reacció, a més d'obrir-me un altre fotolog, vaig recollir tots els textos i estic pujant-los a este blog. Vaig començar per gener de 2005 i ja estic a octubre.

Si vols llegir el dia a dia de Rasoir, pots fer-ho a www.fotolog.com/rasoir , però si vols seguir el fil des de 2005, millor que millor.

Salut!

PD: convida'm a llegir-te, home.
PD2: Qui és eixe amic que t'ha recomanat este blog? ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails