dijous, 12 de juny del 2008

Diga'm?


Només he practicat sexe per telèfon una vegada. Un antic nóvio estava caxondo i ho tenia impossible per quedar. M'ho va proposar i, sense dubtar un segon, vaig acceptar. 

No ho havia fet mai però estic convençut que el sexe telefònic és una d’aquelles coses que s'ha de fer almenys una vegada en la vida, com follar amb un dona, viatjar a París o conduir un cotxe robat.

Tot i això, no sé ben bé per què, tenia entés que el sexe telefònic era més espontani, que havia de sorgir de forma més natural i no amb un asèptic ‘t’abelleix fer sexe telefònic?’. 

En este cas no fou massa excitant, donades les circumstàncies: no tenia massa ganes de dir guarrades ni de contar què feia mentre escoltava les que feia ell.

Tot plegat em resulta una mica complicat.

Però el pitjor de tot és que és incòmode: has de tindre una mà ocupada amb el mòbil i amb l'altra anar fent, perquè el mans lliure no se sent bé. Un rotllo, en definitiva.

No, si en el fons seré molt tradicional: m'encanta fer-ho al llit, i sense distàncies.

Febrer 2006
Imatge de Dr Joanne, de Flickr

3 comentaris:

Lucrècia de Borja ha dit...

El sexe telefònic encara no l'he provat mai, ni fer-ho amb una dona tampoc, així que encara no puc morir-me. Tu ho has fet amb una dona?

ciber-besets amb molt de glamour

Irene ha dit...

el truqui en aquest cas és aguantar-te el telèfon entre el muscle i l'orella...

un bes!

Iconerre

Corpi ha dit...

Per al sexe, el millor és el telèfon despenjat o apagat, per a que no moleste ningú.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails