dimecres, 23 d’abril del 2008

Plaer

El plaer és la “viva satisfacció dels sentits o de l’ànim provocada per la possessió o per la idea de quelcom agradable i atractiu”.
*

De vegades algú em pregunta què hi queda després del sexe. Vull aclarir que jo entenc el sexe com una manera més de relació humana, com qui gaudeix amb el futbol o amb les cerimònies religioses.

L’acte sexual, per ell mateix, es limita a un contacte físic que pot, i ha de, resultar molt plaent. Eixe és el paper que juguen els amants.

El sexe acompanyat de sentiments com la confiança, l’afecte o qualsevol altre va més enllà i supera la barrera física per a establir-se en un nivell d’intimitat increïblement superior. En eixe nivell em trobe amb els meus nóvios.

Anit vaig sopar amb el Nóvio núm. 2 a sa casa i m’ho vaig passar de conya follant. He dormit a València i m’ha tocat tornar a casa de bon de matí perquè tenia una cita amb un client. De camí el cap del despatx m’ha telefonat tres vegades per preguntar-me on estava i si trigaria molt a arribar al despatx.

No pot viure sense mi.

Octubre 2005

1 comentari:

Crepúsculo ha dit...

D'accord, ara entenc per qué ficaba Octubre 2005.

Soc Valencià, però a l'escola no em van ensenyar el Valencià.
Quant vaig decidir estudiar-ho per el meu compte, em vaig camviar de residència.

Continúo en castellano.
Creo que voy a invitarte a leer miblog. Serás el único invitado.
Porque no me conoces.
Es un blog casi como un diario, en el cual me escribo para mi.

No lo lee nadie.
El hecho de saber que alguien me va a leer ya condiciona lo que quiero expresar..

Pero voy a hacer el ejercicio.

Te escribía en esta entrada porque hablas de placer.

Lo que me llama la atención de tus historias es ver lo sexual que eres. Y como hablas del sexo. Claro el sexo está para disfrutar a tope, y tú lo consigues.

Y es que ahora en mi vida el sexo es más un problema que un placer.
No lo disfruto como lo hacía antes.

Enfín, voy a seguir leyendo.
Y tb el de RASOIR

un petó.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails