dilluns, 12 de maig del 2008

Despertar

Com ara només tinc un nóvio em dedique de ple a cultivar la nostra relació: ahir teníem intenció d’anar a la Filmoteca però finalment vam passar i vam anar a prendre unes sidres i uns pintxos al Sagardi del carrer Sant Vicent.

Després vam anar al seu pis i el seu company ens explicà que porta uns dies follant amb un colombià de metre noranta i molt ben dotat. Enhorabona, doncs.

Quan vam entrar al llit, el Nóvio núm. 2 em va dir que estava cansat i que no li abellia follar. Però... a les tres de la matinada, no sé què li va passar pel cap, se li va regirar el perdigó i em va despertar per a cardar durant gairebé una hora.

Cada cop entenc menys coses.

Desembre 2005

1 comentari:

Lucrècia de Borja ha dit...

Després diuen que si les dones som rares, que si no hi ha qui ens entenga... però al cap i la fi no som tant diferents.
Ara no vull follar que estic cansat, però a mitja nit et desperte perquè ja no puc més... xDDD

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails