dimarts, 17 de juny del 2008

Més notes

Nota econòmica: Crec que ja m'he fet major. La setmana passada vaig anar a la Caixa a fer unes gestions i em van oferir la possibilitat de fer un dipòsit de pasta. Es tracta d'un dipòsit amb interessos variables, però amb unes condicions interessants: recuperaré el 100% del capital al venciment, tinc un rendiment fix del 6% durant el primer més i la resta de l'any un rendiment variable en funció de la revaloració de l'IBEX 35. Tal i com està la Borsa, me la jugue.

¡Viva el Mal! ¡Viva el capital!

Nota acadèmica: Dilluns em van dir la nota d'italià: 56 sobre 60 (els italians ho fan així). Estic molt content, perquè pensava que l'examen no m'havia eixit tan bé.

¡Viva yo!

Nota emotivosentimental: Fa uns dies que festege (paraula de la setmana) amb un xiquet encisador. Esta nit vindrà a casa a sopar i a veure una pel·li al llit.

¡Viva la primavera!


Març 2006

2 comentaris:

Sandra ha dit...

jajaj

jo vaig anar a clases d'italià durant 2 mesos, ho vaig deixar perq no conseguia fer-me amb els articles , em posaven nerviosa. aixi q felicitats per la teva nota.
ara em console amb el francés, c'est mieux.

=)

Lucrècia de Borja ha dit...

les 2 ultimes vegades que he quedat per vore una peli al llit han acabat igual: sopar + peli + dormir junts sense que passe res!! això que vol dir?? no pense convidar ningun altre tio al meu llit a vore una peli. Els heteros de hui en dia estan amariconant-se...

Enhorabona per la teua nota!!

Passa't per ca meua que hi ha una coseta per tu.

ciber-besets

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails