dijous, 7 d’agost del 2008

Un cap de setmana passat per Aqua


Divendres vaig quedar amb el xic espe(a)cial i vam visitar el nou centre comercial de València: el batejat com "Tu primer Urban Shopping Center Aqua" i o crec que és el centre comercial definitiu perquè Inditex ocupa més de la meitat de les botigues, de forma que, compres el que compres, el sr. Ortega guanya diners.

El xiquet i jo vam fer una aposta: /chimotei tardarà menys d'una setmana a parlar del tema i pujar una foto.
Més tard vaig anar amb uns amics al concert de La Buena Vida, que resultà tan avorrit que vaig haver de beure molt per poder suportar-lo.

Del concert vam fugir al Carme i a la Bounty en companyia d'Anneta i de la seua amiga bollera, que va haver d'escoltar la meua opinió sobre el lesbianisme, que ja avance que no és gens bona.


Dissabte estava cansat, però em vaig animar i vaig anar a la mani per la República i després a la Filmoteca a veure un migmetratge sobre Lenin (!) i sobre el Portugal del 69 (!). Droga dura.


Diumenge vaig quedar amb Anneta i vaig tornar a la Filmoteca a veure l'última de Haneke, el pirat responsable de La pianista i de Funny games.


Maig 2006
Imatge de Mikelo, a Flickr


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails