dimarts, 5 d’agost del 2008

Una pregunta comprometedora

L'inefable Carlos Díez Díez fent el porc a la portada de Primavera 2006 de la b-guided

Ahir el meu amiguet A. em va dir que volia fer-me una pregunta comprometedora i que, si no volia, no tenia obligació de contestar-la. La pregunta en qüestió era si alguna vegada algú se m'havia corregut a la boca.
La resposta és no. Ene o. Per dos raons: una, perquè ningú m'ho ha demanat; i, dos, perquè no crec que m'agradara.
Òbric parèntesi. Una vegada, però, amb un jove amb el qual follava de tant en tant, vaig practicar la bola de neu. Si no sabeu què és, només cal que ho cerqueu a Google, que ho sap tot. Tanque parèntesi.
A. estava nerviós. Havia conegut un teen americà a Cambridge i, sense avisar, l'adolescent va llençar la seua llavor, per dir-ho a l’estil de la Danielle Steel, per tota la boca del meu amic. A traïció.
Ara A. no fa més que pegar-li voltes al tema i em va preguntar si havia de fer-se les proves. “Total, si no tinc cap ferida a la boca i ho vaig escopir de seguida” va afegir. Un amic seu -d'aquells alemanys que es fan la prova cada setmana- li va dir que era urgentíssim i el pobre encara es va posar més neuròtic.
Li vaig dir que no cal que se les faça, que se n'oblide i que no ho torne a fer, tot i que segurament haurà aprés la lliçó: mai li la mames a un adolescent nordamericà.
Maig 2006

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails