divendres, 29 d’agost del 2008

/queledonio



Poques vegades el fotolog et permet fer una troballa com la que vaig fer ahir: /queledonio. Es tracta d’un xic barceloní de 20 anyets que s’ha obert un flog amb la única intenció de reflexionar sobre la seua condició de bisexual. I m’encanta.

M’encanta perquè no traurà profit, ja que està demostrat que pensar sobre les coses importants no resol res.

Estic totalment en contra de la bisexualitat, entre altres coses, perquè és competència deslleial i perquè els bisexuals repleguen el pitjor de cada orientació sexual i s’escoren en coses com: les dones em donen unes coses determinades: estabilitat, integració social, regals per l’aniversari; i els homes unes altres: sexe viciós i una polla.

El nostre xic té nóvia des de fa 4 anys i no té problema en reconéixer que se sent atret per dos amics seus. Ara està en l’etapa de dir-li a tot el món que és bisexual i a la cerca de la primera experiència homosexual.

Seguiré de prop l’evolució d’este flog perquè, estic convençut, ens regalarà moments inefables.

Maig 2006

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails