dilluns, 20 d’octubre del 2008

SOS


Anit, a les 22 hores tenia a casa -amb una cervesa a la mà- un jove socorrista de la Safor. "Estic molt tens" em deia. "Beu" li deia jo.

Resum de la nit: tres cerveses (dos jo, una ell), tres cigarrets (tots per a mi), dos corregudes (una ell, l'altra jo) i una dutxa (compartida, que cal estalviar aigua).

Després de passar la nit amb un socorrista, ja puc eliminar-lo de la llista de "claus que he de fotre abans de morir”.

Ara només em queda follar amb un diputat del PP, amb una estrella del rock, amb un proletari sindicalista, amb un presentador de Cuatroº -la cadena que no puc deixar de veure- i amb un concursant de Gran Hermano.

Paciència, doncs.

Setembre 2006
Imatge de Prozak me, a Flickr

1 comentari:

Lucrècia de Borja ha dit...

La Safor és amor (o potser era sexe??)

ciber-besets saforencs

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails