dimarts, 7 d’octubre del 2008

Després de vacances


Després de dos setmanes a la platja i una a Bilbao hui he tingut el primer dia de feina. “Benvingut" m'he dit a mi mateix en entrar per la porta a l'oficina.


Per sort el cap del despatx encara té una setmana de vacances i podré acostumar-me a la normalitat a poc a poc.


El primer que he fet ha estat telefonar tots els nous clients que vaig fer abans d'estiu: Hassane, Mohamed, El Khatibi, Abdelilad i Faykan. ¡Mátame Intifada!


Abans de marxar de vacances vaig conéixer un xic interessant -encara que una mica perdre el temps- i amb el qual he tingut alguns moments de sexe pervertit i pujadet de to durant este estiu.


Ell vol ser el proper president de la Generalitat valenciana, adora el color taronja -el pobre ignora que el taronja era el color de moda de la temporada passada- i no sap veure Queer as Folk sense companyia.


De veritat em convé?


D’altra banda, anit Cuatroº, la cadena que no puc deixar de veure, estrenava el programa més absurd de la temporada: Supermodelo 2006.


Judit Mascó, Paola Dominguín, Antonia dell'Atte i un tal Rouzic són els responsable d'avaluar les candidates a guanyar el concurs. Anit van comptar amb la presència de l'absurda i pepera Laura Ponte, tonta y desaboría donde las haya.


Bolsos, bolsos i més bolsos.

M'encanta, m'encanta i m'encanta.


Setembre 2006

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails