dijous, 30 d’octubre del 2008

Gay icon



Dissabte vaig acabar a Làtex, acompanyat de dos amics i d’una celebrity o gay icon del panorama televisiu valencià, tal com el va definir un amic al començament de la nit.

No recorde massa bé el desenvolupament dels esdeveniments, però sí haver intercanviat la llengua amb massa persones i d’haver magrejat els pits d’una xica massa boja que em va confessar que els pits eren de goma:

- No me gustaban los que tenía y me puse estos nuevos -em va dir sense cap mena de complex.
- Cariño, el resultado es espectacular -vaig mentir per afegir a continuació: ¿Y el pezón tienen sensibilidad?
- Prueba, tonto, prueba -la borratxa es mostrava molt més accessible del que era estrictament necessari.
- A ver, a ver -vaig dir-li mentre em dedicava a grapejar-los. Ah, pues sí, se te ha puesto el pezón durísimo, honey.

Al final de la nit vaig acabar al pis del presentador, reconeguent mobles d’Ikea i intercanviant alguna cosa a més de la llengua.

Setembre 2006

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails