dilluns, 13 d’octubre del 2008

Aitor i Viggo


Cuatroº, la cadena que no puc deixar de veure, començà l'estiu amb un programa nou i amb un presentador-xixo també nou: Amor en la red (!) i Aitor Trigos, respectivament.


El format del programa és el mateix que el de qualsevol d'aquells on es busca parella: tres xiques i un xic o tres xics i una xica, però tots -de manera indefectible- analfabets i de barri perifèric o d'extraradi directament han d’emparellar-se.


Quan vaig veure per primera vegada a l'Aitor Trigos vaig pensar: Cuatroº ho ha tornat a fer i ha fitxat un altre xixo desconegut.
Però, em vaig percatar d'unes quantes coses que em van cridar l'atenció: una maneta que se’n va, que li diga cariño a totes les concursants, una lleugera plometa, uns crits gens heterosexuals… i vaig decidir d’investigar un poc.


Google -que ho sap tot- em va il·luminar: segons els fòrums d'internet, que tenen un 100% de credibilitat, el nostre Aitor és marica perdut, freqüenta la discoteca madrilenya Cool, té un nóvio que és un clon d'ell mateix i una vegada el van tirar de El Corte Inglés per practricar sexe als emprovadors...

Què en dirà de tot açò Match.com?



El mateix dia, Lorenzo Milá, català de pro, va entrevistar al Telediario Viggo Mortensen. Una entrevista prou insulsa de la qual només destacaré una cosa: Viggo no va pronunciar ni una sola vegada la paraula España, la qual cosa resulta gairebé impossible quan fas la promoció d'una pel·li com Alastriste.


En lloc d'España, Viggo feu ús de termes com antiguo imperio español, las españas i fins i tot Iberia.

Pregunta que llance a l'aire: Viggo és víctima del nacionalisme separatista que recorre la nostra Confederació Ibèrica de Nacions?


Inquiet em trobe.


Setembre 2006

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails