dimarts, 24 de febrer del 2009

La comissaria?

Dissabte, en eixir de la Bounty, i en un estat més que lamentable, un dels meus acompanyants va trobar a faltar la cartera: “Mierda, he perdido la cartera” van ser les seues paraules exactes.


Jo vaig veure de seguida l’oportunitat per posar una nova denúncia i vaig dir resolutiu: “Ah, pues tenemos que ir a la policía y poner una denuncia”. I, amb prou feines, ens vam encarrilar en direcció a la comissaria de la Policia Nacional que hi ha just al costat de la plaça del Temple.


El problema és que anàvem tots massa beguts -jo portava una castanya considerable- i trobar la comissaria ens va costar una estoneta. Quan per fi vam arribar, la porta estava tancada i, davant la mirada atònita dels meus companys, vaig començar a pegar colps amb la mà oberta.


Després d’uns minuts, va obrir la porta una dona major, vestida amb bata i cara d’espant. Però jo no em vaig immutar i vaig dir amb tota la determinació que em deixava l’excés de vodka:


- Buenas noches, señora. A mi amigo le han robado la cartera y venimos a poner una denuncia.


La dona em va mirar amb cara de pena i afegí:


- Me parece muy bien, joven, pero esto es una residencia de ancianos y son las siete de la mañana.


Vaig girar el cap i vaig comprovar com els meus companys apartaven la vista. Em vaig girar de nou a la senyora i vaig dir:


- Bueno. Pues perdone usted. Y buenas noches.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails