dilluns, 25 de febrer del 2008

Pròxima parada: Irlanda


En efecte, en un parell de dies prendré un avió per viatjar per primera vegada a les illes Britàniques. En el mateix viatge, i sense eixir de la mateixa illa, visitaré dos estats: la catòlica República d’Irlanda i l’anglicà Regne Unit. He decidit deixar-me a casa tots els meus prejudicis envers una civilització tan inefable i gaudir del viatge. No sé si serà possible.

*
Coses que s’han de fer abans d’anar a Belfast: canviar euros per eixa estúpida moneda que tenen els britànics. No entenc com pots pagar en euros a tot Amèrica del Sud i no a Belfast.
Cada lliura em costa un euro i mig i com ho he deixat per a última hora només he aconseguit 150 lliures per a sobreviure una setmana. Déu proveirà.

*
Gener 2005

1 comentari:

Anònim ha dit...

hola rasoir, passava x xafardejar..

irlanda em va agradar molt molt, especialment dublín, els seus ponts, els seus cafès i bars, els seus estudiants d'arreu d'europa q hi fan d'erasmus o treballant en call centers..

em vaig quedar amb les ganes d'anar a belfast, però recordo q galway em va agradar. d cork tb me n'han parlat bé..

smuack, /alegriabcn

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails