dimarts, 26 de febrer del 2008

Sense feina



Las Provincias, 25 de gener de 2005
La alcaldesa rompe con la izquierda y forma gobierno con el PP

Unió Valenciana y PP conforman desde ayer el nuevo gobierno en el Ayuntamiento. La alcaldesa (UV), decretó ayer el cese de sus delegaciones a PSPV, Bloc y EU, a la vez que dio entrada en el gobierno a los diez concejales del PP.

En efecte, només posar un peu a l’aeroport de Belfast em van comunicar que m’havia quedat sense feina:

- Tio, que s’ha acabat. Que ens han fet fora -em va telefonar la regidora del partit per al qual treballava i em va donar la notícia.

Però jo només vaig ser capaç de dir:

- Serà puta!

*

No pense abandonar ma casa. Porte un any vivint sol a un pis meravellós i ara, encara que no tinc feina, no pense deixar-lo i tornar a casa dels meus pares.

El pis m’encanta. Hi he dipositat molta pasta i moltes hores de dedicació. Té una terrassa grandíssima orientada al sud i en estiu és una delícia. El pis té llum tot el dia, i en hivern el sol entra fins el llit de l’habitació.

Des que visc sol folle en un llit en condicions i me marque tranquil·lament els horaris. M’he fet més responsable i he aprés com funciona una rentadora i com cuinar un pollastre. No puc tornar a casa dels meus pares.

Però, sobretot, no puc tornar perquè quan vaig marxar els meus pares van convertir la meua habitació en un vestidor fabulós, i ara ja no tinc on tornar.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails