diumenge, 24 de febrer del 2008

James Turrell

Ahir de vesprada la meua amiga Nathalie, la seua nebodeta Sandra, de 12 anys, i un servidor vam passar la vesprada junts. Érem com una d'aquelles famílies supermodernes que critica l’Església i que l’Església critica.

Vam anar a l’IVAM i vam recórrer tres sales (de la col·lecció permanent passem mil). La primera era una instal·lació de James Turrell, que jugava amb la llum i els colors. El paio havia dividit la sala més gran de l’IVAM i havia establert diferents nivells de lluminositat. A l’entrada ens van donar un fullet amb recomanacions i uns peücs d`hospital per no tacar el pis. Em va encantar.
En acabant vam visitar una exposició patrocinada pel Ministerio de Cultura, titulada "31 Bolsos". El contingut de la mateixa vos el podeu imaginar: 31 bolsos.

Després de visitar eixa expo, vaig entendre perfectament l'expressió "eres més tonto que un bolso".

Finalment, vam recórrer una última exposició de fotografia de la basca Ariane López-Huici. A l’entrada un cartell recomanava que els menors de 18 anys s’abstingueren de visitar-la, però Nath i jo som uns pares moderns i vam permetre que la nebodeta de 12 anys entrara amb nosaltres. Horror. Els ullets de Sandreta anaven de foto en foto obrint-se com a plats. 

El mal ja està fet.

Després vam sopar i jo me'n vaig anar al cine amb un nóvio nou que m’he trobat. Un divendres perfecte.

Gener 2005

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails