dimarts, 26 de febrer del 2008

Notícies i instruccions d'A.

“Hola xaval!

Com va tot? Ja ho tens tot arreglat per al viatge? Jo ahir vaig anar a vore els horaris del bus i del tren per a anar a Dublín. Amb el tren val 33 lliures (51 euros) i amb el bus 17 (25 euros si fa no fa). Amb el bus tardes uns 50 minuts més. Ja en parlarem.

Ahir vaig rebre una carta de l’agència de la Seguretat Social citant-me per a una entrevista per a obtindre el meu número de la seguretat social. A la carta posava que portara tots els documents que tinc per a provar que no sóc un immigrant il·legal i que duraria una hora i mitja. La tinc a les onze i quart... i no està lluny de ma casa, però em resultarà impossible anar a per tu a l’aeroport.

Així que t’explicaré el que has de fer per arribar al centre:

- Quan estigues a l’eixida de l’aeroport voràs dues portes, una al teu davant i una altra a la dreta. Has d’eixir per la porta de la dreta perquè tens la parada del bus a uns 10 metres. Voràs que posa ULSTERBUS. Els autobusos passen cada mitja hora... has de comprar un bitllet d’anada i tornada, que et costarà 9 lliures. Has de dir: ‘A return ticket to Belfast city’.

- Una vegada dins del bus, voràs que farà diverses parades. Has de baixar a l’estació d`autobusos que s’anomena EUROPA. Primer pararà a l`estació Lagan. El conductor dirà els noms de les estacions, però recorda que la teua és EUROPA.

-Una vegada estigues a l’estació EUROPA, fes-me una perduda... seu per on pugues i jo aniré a buscar-te quan acabe amb la puta entrevista esta, ok?

Si tens alguna pregunta més... ja saps!

Ja xarrem abans!
Fins prompte!
A.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails