dimarts, 23 de setembre del 2008

Malparlat

Dissabte passat vaig anar d'ambient aprofitant que el meu amic A. ha tornat a València. A. va acabar menjant-li el morro a un sevillà-alemany que havíem conegut durant el periple de rigor i jo, borratxo, vaig eixir a prendre l'aire a la porta per evitar presenciar l’espectacle.

Allí em vaig trobar un vell conegut i vam anar a sa casa. Estàvem tan borratxos que vaig caure del llit dos vegades i em vaig fer mal al genoll.

El que més em va sorprendre és que, en plena follada, li vaig demanar al paio: dime guarradas. I ell ho va fer.

Jo sóc molt malparlat, però mai m'ha posat caxondo dir porcardes mentre folle, ja que de fet sóc prou silenciós.

Esta nit, però, i aprofitant que València es troba negada de pelegrins per la visita de Ratzinger he decidit que si en veig algun que m'agrade i que -és fonamental- porte la ja famosíssima moxilla papal blanca i groga li'n diré unes quantes, de guarrades.

I potser sigues tu, tururú.

Juliol 2006

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails