dilluns, 22 de setembre del 2008

Violència de gènere?


Ahir vaig atendre a la comissaria de la Guàrdia Civil un xic de 19 anys, tot vestit de pull&bear i més guapo que un sol.


M’havia telefonat un agent de la Benemèrita a poqueta nit per anunciar-me que es tractava d’un cas de violència domèstica entre germans i que, segons les seues impressions, el cas tenia molt mala pinta.


El xic havia estat denunciat per la seua germana per una agressió.
Todo sucedió asín: le cogí unos cedés a mi hermana y se los dejé a un amigo. Ella se enfadó y me quiso pegar con un cenicero con forma de barco que tenemos en la salita. Yo la empujé y se dió en la muñeca con el canto de la mesa. Se encerró en la habitación y llamó a la poli, vinieron a por mí y aquí estoy.

Em vaig quedar tan mort que la única pregunta que li vaig fer fou: ¿y por qué tenéis un cenicero con forma de barco en la salita? La seua resposta fou ben lògica: es que mi padre fuma.


El xic va passar la nit a la comissaria, però de matí la germana retirà la denúncia.


Juliol 2006

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails