dimecres, 17 de setembre del 2008

Ètims

Anit vaig acabar al llit amb un jove metge de 30 anys i metre noranta. Havíem festejat mínimament: una cervesa i algunes converses de messenger. Més que suficient per saber que me'l volia follar.

Anit, doncs, primer encontre sexual entre el jove doctor i un servidor amb sorpresa inclosa: tenia frenillo, o millor dit, frenazo.

- Ho sent, és que no em baixa més -em va confessar quan vaig començar a practicar-li una fel·lació (del llatí fellatio, -onis derivat de fellare 'xuclar, mamar').

- Cony, doncs jo em negue a llepar-te el prepuci! (del llatí praeputium)- vaig protestar.

No obstant l'incident -que podia haver-se evitat amb un senzilla intervenció de fimosi (del grec phímosis, derivat de phimó)- tot acabà estupendament.

Juny 2006

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails