dilluns, 8 de desembre del 2008

Ressaca de guàrdia


Un dia de guàrdia és susceptible de convertir-se en un seguit d'episodis freaks, i ahir en vaig viure uns quants.


* Diligències Prèvies 2465/2006


La Jutgessa pregunta al detingut si és de veres que havia insultat la seua dona dient-li "puta, guarra y gorda". La resposta del cavaller no podia ser millor per a guanyar una condemna per injúries: "Claro: es que lo es. Mira a todos los hombres, no se lava y encima pesa una tonelá".


La jutge em va mirar i jo vaig dir: "Senyoria, jo no faré cap pregunta".


* Diligències Urgents 198/2006


Interrogatori del Fiscal al meu client:


- ¿Toma usted drogas?

- Claro, me meto todo lo que pillo...


El Fiscal calla i em diu:


- Abogado, yo no le encuentro la gracia. No sé por qué se rie.


* Diligències Prèvies 2466/2006


Interrogatori al meu client:


Jo: ¿Por qué entró usted al bar con una pistola de juguete?

El detingut: Porque me lo dijo... alguien.

Jo: ¿Y puede decirnos quién es ese alguien?

El detingut: No, es que me dijo que no lo dijera.

El Fiscal (inquiet): ¿Pero ese alguien está en esta habitación?

La Jutgessa (histèrica): ¿Pero ese alguien existe de verdad o se lo está inventando?

El detingut (plorant): Él me advirtió de que no me creerían.




Novembre 2006

1 comentari:

Anònim ha dit...

jajajajaj

en serio que m'has fet riure, i mira que tinc un dia d'aquells tontos tontos...

jo en la propera vida vull ser advocada de pobres diables!

nuriet

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails