dissabte, 22 de novembre del 2008

Escapada

Este meravellós pont del 9 d'octubre ha estat destructiu. M'he gastat més euros dels que em puc permetre, he perdut massa neurones de les poques que em quedaven i no he pegat un puto clau en condicions (el sexe telefònic i el cibersexe no compten com experiències reals).

Diumenge no volia eixir. "Queda't a casa, desintoxicat i porta't bé, que portes des de dijous fent maldat" em vaig a mi mateix després de sopar. Però, coses de la vida que mai arribaré a entendre, vaig convidar a casa un paio per fer la nit més agradable.

Tot marxava perfectament: ja érem al llit, sense pantalons i trempats, però de sobte, el paio alçà el cap, em mirà i em va dir: "Tio, me n'he d'anar". Em vaig quedar mort i només vaig poder dir: "Ja?"

El paio es va posar els pantalons i va marxar escopetat. Jo em vaig quedar al llit, estupefacte i sense entendre res.

Em vaig posar un capítol de Family guy (o Padre de familia en cristià) i vaig provar a oblidar el tema, però va sonar el mòbil.

- Sóc jo, tio. Perdona, et dec una explicació -em va dir.
- Home, és que no sé què ha passat. Estic flipant -vaig dir.
- És que hi ha una cosa que no t'he dit i que em tortura -va confessar- i és que tinc parella.

Silenci.

- Va, home: tots els gais enganyen la seua parella -em vaig posar més Rasoir que mai.
- Em faig càrrec, però és que jo no tinc nóvio, tinc nóvia. M'he posat nerviós i m'ha entrat molt mal rotllo.

Més silenci.

- Tio, l’únic que sé és que em deus un polvo.

Octubre 2006

1 comentari:

Comtessa d´Angeville ha dit...

I aclare: tots els heteros també (tenen novia, dic).

Senyor que enganyaes vivim totes les dones!! Els temps que porte soltera ho he comprovat, que no me poden agradar homes que no estiguen casats o emparellats? Ay.

Visquen els ponts mataneurones i gastaos, serà per diners!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails