dijous, 6 de novembre del 2008

La boda


Dissabte vaig estar de boda i destacaria dos moments:

Moment preboda

- Tío, ¿tienes unos gemelos para la boda?
- Claro que no, Curro; ¿si no tengo corbata, cómo quieres que tenga de eso?
- Joder, pues esta camisa necesita gemelos…

Calle. Pense. I veig la llum.

- Lo único que puedo dejarte es esto.

I li done dos xapes: una de La naranja mecánica i una altra de Jack, de Pesadilla antes de Navidad.

- ¿Crees que los novios se enfadaran si voy a su boda así? -em pregunta mentre li ajude a posar-se-les.
- Seguro que no, hombre. Además, se lo tienen merecido por casarse.

Moment postboda

Jo, indignat: Ets un puto imbècil! com se t’ha passat pel cap enrotllar-te amb ella davant de tots, quan fa només deu minuts que la teua nóvia ha eixit per la porta!!??
Ell, borratxo i amb mirada a terra: No és per a tant, tio.

Jo, cada vegada més indignat: No és per a tant?? La disco està plena d’amigues seues i la setmana passada heu signat una puta hipoteca a 25 anys!! De veritat creus que no és per a tant??
Ell, a punt de vomitar, pronuncia frases que no arribe a entendre.

Jo, resolutiu: Mira, idiota, una regla bàsica és que si has de follar amb algú, que no siga davant de totes les putes amigues de la teua nóvia. Ah, i dóna’m el tiquet de la consumició que me’l pense beure jo.

I és que de vegades em toca fer el paper de germà major amb el meu germanet menut.

Setembre 2006

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails