dimecres, 19 de novembre del 2008

Cibersexe

L'altre dia vaig llegir una entrevista a Umberto Eco sobre els avanços tecnològics i, en concret, sobre el paper que Internet té a les vides dels occidentals: Aunque Internet haya cambiado nuestras vidas, este progreso tecnológico podría conducirnos a una regresión cultural.


I també moral, estimat Umberto.


Òbviament, té tota la raó del món. Però Eco encara no ha tractat les possibilitats que ofereixen les noves tecnologies per a establir relacions personals i sexuals.


En un cap de setmana on he passat més hores borratxo i drogat que en estat seré, he tingut també temps per explorar -reincidir, millor dit- noves possibilitats. Així, si divendres vaig caure en la temptació del sexe telefònic amb un cavaller meravellosament pervertit, dissabte vaig tindre l'oportunitat de gaudir a través d'un dels invents més aprofitats pels gais del món: la web cam.


A través dels nous mitjans de comunicació és possible, i de tant en tant molt satisfactori), obtindre una ració de sexe esporàdic, còmode i gratuït.


Les comparacions són odioses, però la primera pregunta que ve al cap de qualsevol és: i què és millor, el sexe convencional o aquell en el qual intervé un servidor d'Internet o una antena de telefonia mòbil?


Octubre 2006

1 comentari:

Lucrècia de Borja ha dit...

ni millor ni pitjor, simplement diferent. jo tinc un ciber-amant oficial i m'ho passe molt bé amb ell ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails