dimarts, 18 de novembre del 2008

Inauguració


Anit vam inaugurar el nou despatx on treballe. Vam fer un còctel a la terrassa -perquè en té!!- i els cambrers van servir canapés, vermuts i cava a dojo. Tot fabulós, sinó fóra per la quantitat d'advocats (i procuradors) que van venir.


Un consell per a futures inauguracions/esdeveniments socials: no convides més d'un advocat.


Després de la inauguració, i una mica excitat pel martini i el cava, vaig assistir a una festa popera i pija que tenia lloc a la Gran Via de València: elles -totes niñas bien- tenien les mateixes neurones que els seus bolsos, i la intel·ligència d'ells -tots niños bien- era la mateixa que la de les seues ulleres de pasta i suèters a ratlles.


Per sort em vaig poder refugiar a la cabina amb un amic, on un dj/cambrer que em va dir que li recordava a Pablo Motos (!) es va encarregar de assortir-me de vodka fins que vaig marxar.


Hui no he anat a treballar, clar.


Octubre 2006



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails