dimarts, 11 de novembre del 2008

Salvador i Alà


Anit vaig quedar amb P. (llegiu P i punt) per anar al cine a veure Salvador. Ell pagà les entrades i jo el sopar. Jo vaig posar el cotxe i el llit i ell la mamada. Estem en pau, doncs, perquè este matí he fet jo el desdejuni.


A les 22.40 hores, però, em va treure del cine la telefonada d'un client, Mohamed.


- ¿Senior abogado?

- Sí, qui és?

- Soy Mohamed Ch., el miércoles tengo un juisio y quiero saber si me lo puede llevar.

- Claro, Mohamed, quedamos mañana y me traes los papeles, ¿ok?

- Vale, pero estamos hasiendo el Ramadán y tendrá que ser a las 8 y media, cuando se ponga el sol.
- Joder, Mohamed, esas no son horas, pero todo sea por Alá...

- Grasias, grasias, senior abogado.


I és que després d'haver matat el déu dels cristians -en el sentit nietzchenià del terme)- ara em toca abraçar el puto Islam.


Setembre 2006



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails