dilluns, 28 de setembre del 2009

Adéu a 2007

Si fos capaç de creure en l’ordre còsmic (o en qualsevol altra teoria de responsabilitat vital més enllà del feng shui) pensaria que 2007 ha estat un any just pel que fa als meus afers de llit/cor.

I seria just perquè he passat la primera meitat de 2007 sense voler creure el que em deien i la segona meitat de l’any provant a ser jo qui meresqués una mica de fiducia i de confiança. I en cap cas he pogut fer-ho amb èxit.

Si fos tan ingenu -i tan exageradament conseqüent- per a pensar que els nostres actes marquen el nostre futur o, en unes altres paraules, que tenim allò que meresquem, hauria de fer-m’ho mirar.

He passat massa temps soterrant nóvios i sentiments, com si fos un assassí en sèrie, però això s’ha acabat, perquè si enguany he aprés alguna cosa és que fugir de les emocions i mantindre la cuirassa i el semblant impertèrrit no porta enlloc.

2007 ha estat una barreja perfecta de goig i dolor.

I em va bé.


2007

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails