divendres, 11 de setembre del 2009

El diploma

El cap del despatx ha decidit decorar l’estudi amb els seus títols acadèmics. A la tradicional orla de la Facultat de Dret (!) i al títol de la llicenciatura (!!) ha decidit sumar una col·lecció de diplomes obtinguts després d’assistir a diferents cursos.

- Cal demostrar al client que qui té davant seu és un expert, i els diplomes donen eixa imatge -em va dir mentre es furgava una orella.

- Home, però si els veuen de prop se n’adonaran que cada curset era només de quatre hores lectives i que val més el marc que una altra cosa -li vaig amollar.

- Per això els he penjat tan alts, home.

Però per si les meues condicions laborals no eren prou indignes -estic temporalment sense ordinador i les parets estan folrades de diplomes de merda- esta vesprada la passaré amb el pirat del cap del despatx, perquè m’ha apuntat a un curs sobre prevenció de riscos laborals.

- No volia anar sol, i així podem xarrar -em va dir.

- Però els dimecres de vesprada els tinc lliures -vaig protestar.

- Martí, que en realitat no és un curset -va provar a consolar-me i afegí: Resulta que una mútua d’assegurances ha organitzat en un hotel una trobada d’advocats per a presentar nous productes per als clients.

- Què?! -vaig dir espantat mentre les expressions mútua d’assegurances, trobada d’advocats i nous productes per als clients retronaven al meu cap.

- Sí, home, estarà molt bé. I saps que és el millor de tot?

- Què? Que ens donaran un diploma?

- Exacte!


2007

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails