dimarts, 1 de setembre del 2009

Heterofòbia vs Bromance

Un amic gai diu que només existeixen dos classes d’heteros: aquells que t’odien perquè no et comprenen i aquells que t’odien perquè volen follar-te.

Sembla clar que el meu amic no ha llegit la última editorial de la revista Vanidad, en la qual Lucas Arrault parla d’un nou fenomen: el bromance.

El bromance és, en realitat, un acrònim anglosaxó format per brother i romance i fa referència a la relació d’amistat que s’estableix entre un home heterosexual i un altre gai.

El bromance, doncs, vindria a ser una mena de relació o col·laboració entre diferents espècies basada en l’absència de rivalitat sexual i que reportaria beneficis per tots dos individus.

Li vaig explicar al meu amic heterofòbic el concepte del bromanticisme i la seua resposta fou contundent:

- Sembla clar quins són els beneficis que obtenen els homes heteros d’una relació bromàntica: una nova perspectiva de la vida, una forma d’apropar-se a les dones, un interlocutor amb el qual tractar temes que els altres heteros mai podrien resoldre (relacions i sexe, principalment) i algú que els diga quin color els resulta més afavoridor... però... i els gais, què guanyem amb els bromàntincs?

Després d’escoltar l’exabrupte heterofòbic del meu amic, només vaig amollar:

- No ho sé, la veritat. Encara no tinc massa clar què pensar del bromance... i tampoc si paga la pena que ho faça.


2007

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails