dilluns, 24 de març del 2008

Cervesa a un euro

Anit vaig eixir amb Nath i uns amics per a celebrar el meu nou estat de solteria. Vam sopar a un restaurant àrab prop del Mercat de Mossén Sorell i després vam anar a prendre una copa pel Carme. Nath i jo vam acabar a Radio City. I allí ens vam emborratxar del tot amb una altra copa i un tequila.

Quan tornàvem a casa (de Nath) vam escoltar una oferta massa temptadora: “Chicos, una cervesita?”
I ens vam posar a parlar amb el venedor de cervesa, que resultà ser xilé, i ens vam fer amiguets.

En realitat Nath es va fer més amigueta que jo, perquè acabà tirant-se’l. Estava tan entregada fent-ho amb el xilé que quan em vaig posar a vomitar tequila i cous cous a meitat nit ni es va enterar.

Hui he tornat a fer tard a la feina.

Juny 2005

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails