dissabte, 1 de març del 2008

Notes (I i II)


Nota sentimental: Divendres vaig estar amb el nóvio núm. 1. Dissabte vaig dormir amb el nóvio núm. 2 i hui m’he alçat cansat de tant de nóvio. M’he desfet del nóvio núm. 2, que encara estava al meu llit, li he preparat un café i li he dit que marxara.

Fa temps que sé que he de deixar el nóvio núm. 2 i centrar-me en el nóvio núm. 1. Tinc sentiment de culpa: els enganye a tots dos i segur que acaben pillant-me.

He fet balanç i, encara que el núm. 2 té molts punts positius, el núm. 1 és més divertit, menys nyonyo, més intel·ligent, viu a València i em vol més.
Crec que necessite més temps per a mi.

Nota laboral: La nova feina em té completament absorbit i ara passe hores al despatx revisant expedients, preparant demandes, declaracions de renda... de moment estic gaudint-ne, però segur que prompte em cansa.

M
'he fet unes targetes per a semblar un advocat de veritat: tenen una franja taronja perquè és el color de moda i el color del partit popular.

Nota vinícola: Anit vaig descobrir els taps de silicona per a les botelles de vi. Tenen un tacte fastigós, però els que en saben una miqueta diuen que és l’última novetat.
 
Nota sentimental 1: L’altre dia la pobra Maia va xafar un vidre i s’ha fet un tall al peu. Ara camina sols amb tres potes i passejar-la és tot un espectacle.
 
Nota sentimental 2: Divendres em vaig quedar a dormir amb el Nóvio i dissabte de matí vam fer tot just el que fan les parelles normals: vam anar a Leroy Merlin a comprar cossiols, plantes i terra perquè la nit del divendres vam a furtar plantes del Pont de les Flors de València.

Nota econòmico-exculpatòria: Hui he anat a comprovar el subsidi d’atur que em correspon després d’haver dedicat més d’any i mig a la meua exfeina. Amb els quatre euros que m’han pagat no puc ni comprar plantes al Leroy Merlin.

*

Març 2005

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails