dimecres, 5 de març del 2008

Pensa en verd (i encertaràs)

Fins el moment només he follat una vegada a un cotxe. Va ser fa un any, més o menys. Havia eixit amb la meua amiga Nath pel Carme i vam acabar a Venial prou borratxos. Els dos odiem la discoteca, però de vegades no tens més remei que anar-hi perquè no queda res més obert al puto centre d'una ciutat com València.

Eixa nit em vaig trobar amb P, un exnóvio que donava per mort, molt més borratxo que jo. P quan beu és prou lamentable i eixa nit feia pena. Els últims encontres que havia tingut amb ell havien acabat en un espectacle inefable, amb retrets i crits per part seua i vergonya aliena per part meua.

Mentre provava a desfer-me de P, la meua amiga Nath no perdia el temps i em preguntà si el paio que hi havia a la barra era un xapero, perquè ella es pensa que els gais ens reconeguem per l’olor.

- Nena, que no veus que estic ocupat?

El xic no només no era xapero, sinó que resultà ser el repartidor de la Heineken, que ja havia acabat el seu torn, i la meua amiga decidí aprofitar l'únic hetero que hi havia al local i acabà muntant-s'ho amb ell.

Jo em vaig desfer de P i prop de les Torres de Quart vaig pujar a un taxi que estava en verd amb la intenció d’anar a casa. El taxista era un jove gallec que havia aterrat a València feia molt poc de temps i que es guanyava la vida conduint el taxi d'un familiar seu.

Em va preguntar si havia lligat i li vaig dir que no. ¿Y eso?, repreguntà mentre em mirava a través de l'espill interior.

- Doncs no ho sé, imagine que totes les nits no es pot tindre sort.

Finalment vam acabar fent-ho al puto taxi, al bell mig de l'horta, i en acabar em va portar a casa. Per descomptat no em va cobrar la carrera.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails