dimecres, 26 de març del 2008

Qüestió d'accents

Anit estava molt caxondo i molt desficiós i just vaig rebre una telefonada:

- Hola, ¿Qué tal eztáz?

Es tractava d'un jove militar lleonés, amb greus problemes de dicció i destinat a València, amb qui vaig follar fa un parell de setmanes.

- Muy bien, ¿y tú?
- Aburridízimo. ¿Quedamoz para tomar una cerveza?
Li vaig contestar que sí, però quan va arribar no li vaig oferir ni aigua: el vaig espentar a l’habitació i li vaig llevar la roba.

Vam follar (dos vegades) i a les 23.45 hores em vaig posar a veure 59 segundos. Mamen Mendizábal (la presentadora) cada dia està més guapa.



Sempe coincidisc amb un xic a l'hora de traure a Maia. Ell passeja un gos més lleig que pegar a un pare que es diu Leo. El xic, que no sé ni com es diu però que no tindrà més de 22 anys, és mecànic i practica no sé quina mena d’art marcial.

Hui el paio no portava samarreta i deixava al descobert un pit fibrat i net. Mentre Maia i Leo s'oloraven, ell i jo hem tingut la conversa següent:

- Leo ej muy cariñoso -el xic parla com un malote de barrio- i necesita ole’ a otro’ perro’ cuando salimo’ a pasea’. Si no se pone nervioso.

En eixe moment he mirat als gossos i Leo estava llepant-li no diré el què a Maia.

Li he mirat el pit nu, m’he llepat els llavis mentre m'ajustava les ulleres de sol i he amollat:

- A mi em passa el mateix, xic. Lo mismito que a Leo.

Juny 2005

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails