dijous, 13 de març del 2008

Infidelitat


Ahir el Nóvio em va dir que m’ha estat infidel. Segons sembla, el cap de setmana passat es va besar amb un altre xic. Em va dir que estava borratxo, que sols va ser un bes de vint segons i que no anà més enllà. I que estava molt penedit, clar.

Li vaig preguntar la identitat de la puteta que ha interferit en la meua idíl·lica relació i em va confessar que és un company de classe i que no significà res i que no tornarà a passar.

És clar que m’ho vaig prendre de conya. Em va semblar molt tendre que em confessara que s’havia besat durant vint segons amb un altre i li vaig preguntar per què no se l’havia follat.

Va posar cara de tortuga i em va amollar “perquè no podia!”.

Com que sóc molt benèvol i com a recompensa per la fidelitat que em guarda i pel respecte que em professa, mentre follàvem per la nit li vaig permetre que cridara el nom de la puteta que intentà violentar el meu xic i destruir la nostra relació.


Maig 2005

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails